• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Följ oss i sociala medier!

Facebook Twitter
In English

"Dagskonferensen"

"Dagskonferensen"

Heldagskonferens med priser från 375:-/ person

Vi erbjuder dessa möteslokaler:

Konferenslokalen "Bille-salen", för max 50 pers i biosittning, max 30 pers i skolsittning.

Konferenslokalen "Micklagård", för max 50 personer i biosittning, max 30 personer i skolsittning.

Grupprum 1 "Birgitta", för max 8 pers runt styrelsebord.

Grupprum 2 "Linnea" för max 10 pers på 3:e vån med fin utsikt utöver hustaken i 1000-åriga Lund.

Allt detta ingår i "Dagskonferensen":

Faciliteter och inredning

Dessa faciliteter ingår under er konferens i vår största möteslokal "Bille-salen" och till viss del i konferenslokalen "Micklagård" samt i grupprummen:

- Toppmodern projektor fäst i taket, som man använder via en användarvänlig manöverpanel.

-1 st mobil tv-ställning med 55" Ultra HD LED TV med Logitech Meeting Video. Här kan ni på ett mycket smidigt sätt, med högsta kvalitet på video och ljud, ha ert digitala videomöte via den stora tv-skärmen. Finns i Bille-salen och Micklagård. 

I grupprummet Birgitta finns en väggmonterad 32" LED TV med Logitech Meeting Video och är ett perfekt rum för hybridmöten och digitala möten.

- Hörselslinga för personer med hörselnedsättning.

- Ipod dockningsstation, USB-ingång, HDMI-kabel, Scart-kabel, RCA-kabel, etc.

- Surround högtalarsystem med mikrofon i konferenslokalen Bille-salen.

- Nyttjande av gratis internetuppkoppling i hotellets Business center och på gästdator i lobbyn samt via hotellets Wi-Fi.

- Strömuttag vid varje konferensdeltagares sittplats.

- Fast internetuppkoppling och eget nätverksuttag vid varje konferensbord.

- Whiteboard och magnetskiva med tillhörande pennor.

- Traditionellt blädderblock med tillhörande pennor.

- Personliga anteckningsblock samt pennor.

- Bekväma konferensstolar och utmärkt belysning.

- En sitthörna med bekväma fåtöljer och tillhörande bord.

Vi har också en egen trappklättrare för att assistera rullstolsbundna personer. Om ni vill använda en trappklättrare i samband med er konferens hos oss, så måste detta meddelas senast 1 vecka innan konferensdatumet.

Alla förbrukningsartiklar(t ex whiteboard pennor, blädderblock, etc.) är Svanenmärkta.

Konferensupplägg:

-Nyttjande av alla de konferensfaciliteter beskrivna ovan.

-Förmiddagskaffe med smörgås serveras i matsalen eller i konferenslokalen.

-Lunch på en närliggande och bra restaurang eller i hotellets matsal.

-Eftermiddagskaffe med kaka serveras i matsalen eller i konferenslokalen.

-Isvatten och frukt serveras vid önskad tidpunkt under konferensen.

-Fri tillgång till en takterrass i söderläge!

-Fri tillgång till ett privat Business center med dator och skrivare.

-Bra utbud på morgontidningar är alltid tillgängliga för Er i frukostmatsalen och även i lobbyn under resten av dagen. Dessutom finns det alltid en mängd olika månadsmagasin tillgängliga i lobbyn.

-Övrig service som vi erbjuder Er som konferensgäst är t ex assistans med internetfrågor, kopiering av dokument (2 sek/blad om det är 3 blad eller mer) samt en kontinuerlig personlig service under er konferens på Hotel Concordia.

Kontakta oss gärna för en offert

Kontakta oss gärna på info@concordia.se och/eller 046-13 50 50, så ska vi göra allt vi kan för att Ni ska få precis det konferensupplägget som Ni önskar! Tänk bara på att kontakta oss i god tid innan det är dags för Er konferens hos oss på Hotel Concordia. Vi ordnar upplägget tillsammans!

Välkommen till en unik , toppmodern & behaglig konferensmiljö mitt i Lund!

Hotel Concordia

Förmånliga erbjudanden!

Vi erbjuder många olika weekend-, konferens-, golf-, romantikpaket. Vi säljer även presentkort.

Läs mer om våra erbjudanden här

Prenumera på vårt nyhetsbrev!
Bli först att få de senaste erbjudanden nyheterna tipsen direkt till din e-post!